pátek 30. srpna 2013

Výlet do Primarku u Vídně

Tak už jsem TAM konečně byla! Ptáte se kde? No přece v novém Primarku u Vídně, který je pro mne, jakožto Brňačku, poměrně na dosah. Na tuhle akci jsem se chystala už delší dobu, ale vzhledem ke školním a dalším povinnostem jsem se k tomu dostala až teď - ke konci prázdnin, když jsme se vraceli z dovolené ve Francii. Zde musím zaklepat, že mám nejochotnějšího přítele na světě, který nás tam se sestřenicí zavezl a neochvějně a trpělivě nám dal 2 celé hodiny na nakupování (kdyby bylo na mně, strávila bych tam třeba půl dne, ale 2 hodiny k prozatimní sondě a pár úlovkům stačily :)) Bohužel se mi vybil mobil, takže fota z místa činu nemám, ale pochlubím se alespoň pár úlovky.
Jinak, Primark u Vídně leží za Vídní u dálnice směrem na Brno. Sídlí v G3 Shopping Resort Gerasdorf . Nejlépe se tam dostanete autem, z centra Vídně se tam jede MHD poměrně složitě.
Obchod je docela velký a přehledný, ceny jsou klasické "primarkovské". Fronty u kabinek a pokladen byly ale docela velké (já tam byla v pátek odpoledne). Pátku odpoledne a víkendu je lepší se vyhnout, v tu dobu je tam nejvíce návštěvníků. 
A teď už k mým pár úlovkům (kdybych měla více času a prostředků, je toho mnohem víc...:)) Tak zase příště, už jsme se domluvily s holkama na další holčičí jízdu do Primarku, pojede plné auto:)(aneb co ušetříme za benzin, utratíme za šaty!) :)

Vaše Primarková M.

Světe div se, já "střevíčková" jsem si koupila tenisky!:) Ale těmto puntíkatým tmavěmodrým plátěnkám jsem prostě nemohla odolat. Cena: 4 eura.


Dalším úlovkem jsou - ano, další boty - tyto námořnicky modré balerínky s mašlí. Jsou úžasně pohodlné a vevnitř taky puntíkované :) Cena: 8 euro.


Už dlouho jsem toužila po konvičce na krk.. jelikož miluji "Tea time":) A tuhle v akci za !!! 1 euro !!! jsem tam nemohla nechat. Mám s ní i náramek za stejnou cenu. Takové výhodné úlovky mám ráda :)


A nebyla bych to já, kdybych se nekoupila také nějaké ty šatky :) Jsou sytě růžové a dělají krásnou postavu. Promiňte prosím jen tu nekvalitní fotku :) Snad je brzy uvidíte na mě! Cena: 13 euro.


Toto není tak zajímavý, jako spíš praktický úlovek. Tzv."jeggins" - legínové džíny, nebo chcete-li džínové legíny jsem si velmi oblíbila! Jsou pohodlné jako legíny a vypadají stylově jako džíny :) určitě se budou hodit. Cena: 8 euro.


A na závěr souprava jednoho nebeského prádelka, cena 7 euro :)

Na viděnou v Primarku!:)))

3 komentáře:

  1. Paráda, je to výkon, mít na to 2 hodinky. Stoprocentní úspěch, pěkné kousky.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) příště bude i kvalitnější foto!:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Příště přidám i své úlovky a pořádně si to užijeme. Momo

    OdpovědětVymazat