pátek 30. srpna 2013


Ty jsi má, Levandulová...



Těmito slovy začíná známá píseň. Kdo by ji neznal? A kdo by ji neměl rád. Koho? No přece tu tajemnou, voňavou, podmanivou krásku... LEVANDULI. Také jste propadli jejímu kouzlu? Já jsem se před týdnem vrátila z Provence a naprosto a ještě více jsem se do ní zamilovala. Setkávám se s ní i u nás, maminka ji pěstuje na zahradě, vlastním masážní levandulový olej a pár svíček. Ale setkání tváří v tvář v místě její domoviny - Provence - je přeci jen něco jiného a nezapomenutelného. Nakoupila jsem spoustu francouzských voňavých mýdel s levandulí jako dárky pro rodinu a přátele.

 Nádherně mi provoněly celý kufr! Tak jsem si také jedno mýdýlko uložila do svého šatníku. Vřele to doporučuji, krásně a svěže provoní skříň a připomene levandulová pole. Při příležitosti této malé "mánie" jsem připravila malou levandulovou inspiraci a snad i potěchu pro oko a duši. Fialová jak je známo je i barva duchovna a levandule o tom jistě ví své. A tak se zasněte a přeneste se do daleké - blízké Provence.. A k tomu si skočte do obchodu pro nějakou malou levandulovou radost - svíčku, kytičku nebo mýdlo :) 

Vaše levandulová M. 

přikládám odkaz na levandulový obchůdek:










MMMMM.... A TA POSTEL!:))))









Žádné komentáře:

Okomentovat