čtvrtek 29. srpna 2013

Končí léto...

Znáte to. Ten pocit, když končí léto. Naposledy si užíváte posledních teplých dní, svých oblíbených šatů a páskových sandálek. Bronzového opálení a letních zahrádek. Dáváte si pod hvězdami poslední osvěžující drinky s ledem, snažíte se stihnout ještě nějaký ten koncert pod širým nebem, výlet, či koupání. Když končí léto, je to tak nostalgické. Člověk se zase vrací do školy, do práce, a vůbec se mu nechce. Myšlenkami je stále někde na pláži, v lese, na horách, v klidu. Je to tichý smutek skloubený s příchodem zase něčeho nového. Naštěstí si z dovolených vozíme vzpomínky - každý něco jiného. Pohledy, mušličky, kamínky, oblečení, sošky, vázičky... Může to být cokoliv, co vám bude dovolenou připomínat. Já osobně mám moc ráda kamínky. Z různých míst, kam jezdím a kde cestuji, si vždy přivezu nějaké kameny. Nejraději mám bílé oblázky. Už se mi doma hezky hromadí. Zdobím si s nimi domov a vždy ho "provoní" něčím pozemsky přírodním a zároveň mi připomínají místa, kde jsem je sbírala. Třeba nostalgii od břehů studeného irského moře.. nebo hřejivou symfonii oblázků nasbíraných na Azurovém pobřeží. Jaké vzpomínky si vozíte z cest vy? :)
Přeji vám ať si dosyta užijete poslední střípky léta...:)

Vaše Módní víla

A co zakončit léto třeba takovými šatičkami?:)


Žádné komentáře:

Okomentovat