pondělí 31. srpna 2015

Zpátky na blogu!:)

Krásný den dámy, slečny a ženy, milé čtenářky blogu Šaty dělaj ženu!

zdravím Vás po delší odmlce, při které jsem nepřispívala mnoha články. Vrátila jsem se z léta stráveného ve Francii, kde jsem načerpala spoustu (nejen módní) inspirace, o kterou bych se s Vámi ráda podělila. Ráda bych začala psát i kosmetické recenze a psát více o tuzemských návrhářích a módních značkách, které zde působí a vytváří krásné věci. Začala jsem nyní sama šít, tak snad již brzy uvidíte nějaký vývtor "živě".
Inspirace čeká všude kolem, stačí se jen dívat a nechat se jí oslnit :) Tak se nechme oslnit!

Vaše Módní Víla



1 komentář:

  1. Miluji Francouzskou modu. Je opravdu úchvatná. Já mám všeobecně ráda různé typy módy. Nedávno jsem si kupovala krásné šaty tady a nosím je teda skoro pořád. :-D

    OdpovědětVymazat